Zkušenosti s výcvikem

22.10.2007 20:34

Re: Re: Rovnou do ulic?

26.1.2012 22:13 vložil Michal  IP: 81.200.56.195

Jen bych uvedl "povinnost trenažeru" na pravou míru.

Pokud se pořádně podíváte do zákona o autoškolách, najdete tam, že například pro skupinu B je povinné:

I. etapa výcviku
2h Autocvičiště (lze provádět i na schválené cvičné ploše)
5h mírný provoz

II. etapa výcviku
12h provoz

III. etapa
9h plný provoz (kontrola + příprava na zkoušku)

Trenažer tedy není povinný. Naopak trenažerem lze nahrazovat skutečný výcvik v autě.

viz § 26

(1) Výcvik musí navazovat na teoretickou výuku.

(2) Část výcviku v řízení vozidla může provozovatel autoškoly nahradit
výcvikem na řidičském trenažéru. ( ... a ušetří tak auto i bezín :-) )

Trenažery jsou rozděleny do skupin, podle toho, co všechno lze na nich trénovat. Dobrým řidičským trenažérem lze nahradit 50 % 1. etapy výcviku, 30 % 2. etapy výcviku a 15 % 3. etapy výcviku, včetně nácviku správného jednání v jednotlivých rizikových situacích.

Posuďte tedy sami, zda 28h výcviku ve skutečném autě chcete nahradit dobrou videohrou :-)

Reaguj


Re: Re: Re: Rovnou do ulic?

17.4.2015 14:52 vložil Roman  IP: 91.106.252.94

Hele.Michale,
zřejmě nevíš o čem píšeš.Provozovatek sice trenažerem ušetří na autě i palivu,ale takový trenažér stojí mnohdy více než výcvikové vozidlo, takže je třeba u něj počítat s nějakými náklady,řekněme na splátky,na údržbu.
A provoz není také zadarmo,je to na elektřinu a ta se pořád ještě platí.

Reaguj



Mapa webu  |  Redakční systém WebRedakce - NETservis s.r.o. © 2018

Vydavatel: Pražské autoškoly